Nieuw vuur voor het diepvriesassortiment: VlamBapao®

Topking, de maker van Vlammetjes®, introduceert de VlamBapao®. Het stoombroodje met een vulling van Vlammetjes®-kipgehakt zet de jongere doelgroep in vuur en vlam. Retailers zullen vooral warmlopen voor de aantrekkelijke marges op deze kwalitatieve en opvallende broodsnack. Deze nieuwe impuls voor het diepvriesassortiment is voor de retailer vanaf nu te bestellen.

 

Nieuwe snack in de Vlam-familie

Topking produceert meerdere soorten fingerfoodsnacks onder eigen merknamen. Het assortiment bestaat naast de Vlammetjes® (sinds 1982), uit KaasTengels®, de VlamTosti®, VlamPanini® en Vlammensaus®. Nu komt daar dus de VlamBapao® bij. Onder het motto  ‘VlamBapao®. Hemels van buiten, duivels van binnen.’ wordt ter ondersteuning een on- en offline mediacampagne gevoerd.

 

Bapao plus

Bapao’s zijn fast movers en met name populair onder de jeugd. De stoombroodjes zijn geschikt als tussendoortje voor elk moment op de dag, snel te bereiden in de magnetron of pan en goed te bewaren in het vriesvak. Topking speelt met de VlamBapao® in op de vraag naar pittige snacks die snel en simpel te bereiden zijn. 

 

Productkenmerken

De VlamBapao® is gemaakt van luchtig bapaodeeg op basis van tarwemeel. Het broodje is rijk gevuld met pittig kipgehakt en snel en gemakkelijk te bereiden in de magnetron of pan. De VlamBapao® wordt diepgevroren aangeleverd, per stuk in een opvallend bedrukte folie verpakt. 

 

‘Onze Vlammetjes® en Vlamtosti® kennen een enorme fanbase. Met de VlamBapao® breiden we de familie verder uit. Het wordt een hot item - daar steek ik mijn hand voor in het vuur.’ - Oscar Visser, Commercieel Manager

 

Bent u retailer en wilt u meer informatie ontvangen? Neem dan gerust contact op met Oscar Visser, 06-53591977 / o.visser@topking.nl

 





Deze website gebruikt cookies voor het bijhouden van analytische gegevens. Lees hier meer over in onze privacy policy